Поставки Vision Pro від Apple зазнали значного послідовного спадання у другому кварталі

Глобальні поставки гарнітур віртуальної реальності (VR) зменшились на 4% рік-до-року (YoY) у другому кварталі (Q2) 2024 року, згідно з Глобальним трекером моделей гарнітур XR (AR/VR) від Counterpoint. І це були погані новини для Apple Vision Pro.

За даними Counterpoint, зниження було спричинено переважно різким падінням поставок гарнітур PlayStation VR2 (PSVR2) від Sony, а також загальною слабкістю сегмента споживчої VR через відсутність інновацій у додатках і мляву економіку. Натомість, попит на гарнітури VR в корпоративному сегменті залишався відносно стабільним у другому кварталі.

Що стосується брендів, Meta була беззаперечним лідером ринку у другому кварталі 2024 року зі зростанням на 37% рік-до-року, захопивши 80% частки ринку. Quest 3 від Meta одна забезпечила понад 70% ринку.

Pico, за підтримки китайського інтернет-гіганта ByteDance, показала зростання на 18% рік-до-року, зайнявши друге місце на ринку. Це зростання було підтримано зусиллями компанії з розширення в корпоративний сегмент та акційними продажами під час китайського свята електронної комерції 618.

DPVR, який зосереджується на сегменті VR для підприємств, зафіксував 67% зростання на рік у Q2 2024, ставши третьою провідною компанією на глобальному ринку VR. Такі результати були досягнуті завдяки підвищеному попиту на його продукти та рішення з боку розважального, освітнього та медичного секторів.

Серед п'яти провідних гравців ринку Sony та Apple зіткнулися з труднощами у Q2, обидві компанії зазнали негативного зростання, згідно з даними Counterpoint. Sony зафіксувала спад на понад 90% у Q2 2024 порівняно з тим самим періодом минулого року, коли модель PSVR 2 тільки що увійшла у свій другий квартал після запуску. Попит на PSVR 2 був слабким з початку 2024 року, оскільки споживачі, особливо ентузіасти ігор, чекали на випуск адаптера для ПК від Sony та нових стимулюючих політик. Крім того, Sony PSVR 2 має потенційні обмеження на ринку.

Поставки Vision Pro від Apple зазнали значного послідовного спаду у Q2, особливо після врахування повернених одиниць з ринку США. Після початкового ажіотажу на ринку здається, що споживачі чекають на більше контенту та варіантів застосування, щоб виправдати високу ціну MR-гарнітури від Apple, згідно з Counterpoint.

Дослідницька група стверджує, що внесок на ринку від менших компаній скоротився у Q2 2024. Компанії, такі як Play for Dream Technology (YVRDream) та NOLO, продемонстрували свої нові VR-гарнітури в першій половині 2024 року, але жодна з них ще не була комерціалізована.

“Нові продукти, хоча й пропонують оновлення у продуктивності обчислень, дисплеїв та оптичних характеристик, а також в загальних специфікаціях, призвели до підвищення цін без надання привабливих нових застосувань для повсякденного використання,” зазначає старший аналітик Counterpoint Флора Тан. “Як результат, ентузіазм споживачів знизився. Багато споживачів відкладають покупки, очікуючи на новий контент та застосування, що можуть виправдати витрати. Відповідно, компанії, такі як Meta та Apple, тепер пріоритизують розробку більш доступних та легких продуктів для майбутніх випусків, замість того, щоб зосереджуватись на потужних, але ультра-преміум гарнітурах.”

Ключова сфера зростання на глобальному ринку VR-гарнітур - це пристрої змішаної реальності (MR) з функціональністю кольорового відео наскрізного перегляду (VST), згідно з даними Counterpoint. Ці пристрої зазнали значного зростання і зараз складають майже 80% глобального ринку VR, порівняно з лише 5% у другому кварталі 2023 року.

“Ми очікуємо, що глобальний ринок VR-гарнітур зазнає послідовного зростання у першій половині 2024 року, стимульованого очікуваними випусками продуктів від Pico та Meta,” кажуть в Counterpoint. “Міжнародне розширення Apple’s Vision Pro також варто пильно відстежувати.”
Роман Мельник

Роман має пристрасть до технологій та інновацій. Він завжди в курсі останніх новин у сфері IT та постійно вивчає нові технології. Роман любить ділитися своїми знаннями та досвідом з іншими через статті та огляди. У вільний час він займається програмуванням та тестуванням нових гаджетів.

Роман Мельник
Редактор

Поки немає коментарів…

avatar