Гнучкі скляні дисплеї можуть замінити клавіатури MacBook Pro

Через свою конструкцію клавіатури можуть піддаватися впливу елементів, що засмічують механізм, що заважає клавішам плавно опускатися та підніматися при натисканні.

Хоча старомодні клавіатури менш піддаються цьому, клавіатури ноутбуків у стилі "чіклет", такі як ті, що використовуються в лінійці MacBook Pro, можуть бути схильні. Їх робота може значно погіршитися, якщо під клавіші потраплять пил, крихти або рідини та вплинуть на механізм.

Ця проблема стала однією з причин, чому Apple представила третє покоління свого "метеликового" механізму. Він мав силіконову мембрану, що використовувалася як для відхилення пилу, так і для зниження шуму під час друку.

Це сталося у 2018 році, але за рік до того, Apple почала подавати заявки на патенти для іншого рішення. Заявка і дизайн пройшли кілька переглядів та були фактично затверджені у 2019 році.

Але всі ці роки пізніше Apple отримала той самий патент знову. Патенти повторно подаються та зазвичай повторно затверджуються при внесенні значних змін, навіть якщо ці зміни не одразу помітні при прочитанні документації.

Більш важливим, ніж процедура повторної подачі патенту, є те, що Apple все ж подала знову. В якійсь формі цей невеликий патент під назвою просто "Комп'ютер з клавіатурою" продовжує опрацьовуватися Apple.

Це вже не буде виправлення для "метеликової" клавіатури, оскільки вона вже зникла, і якщо не зовсім забута, то принаймні не пропущена. Проблеми з "метеликовою" клавіатурою тепер настільки далекі, що навіть тривала судова справа про це була вирішена.

Однак причина, чому проблеми з "метеликовою" клавіатурою позаду Apple, полягає в тому, що компанія просто повернулася до старішого та значно популярнішого механізму "ножиць". Це настільки значно краща клавіатура, що Apple може просто дотримуватися її.

Однак повторна подача цього патенту вказує на те, що компанія все ще прагне нових дизайнів клавіатур — і клавіатура зі скляною панеллю, описана в цьому патенті, має потенційні переваги. Це починається з того, що вона усуває потребу в окремих чи індивідуальних клавішах, а також у будь-якому звичайному механізмі "ножиць" чи переключення взагалі.

Патент дійсно описує, як можна створити клавіатуру без рухомих компонентів. У пропозиції Apple замість рухомих клавіш буде використовуватись скляна панель з піднятими секціями, що позначають місце розташування кожної клавіші.

Коли користувач натискає на одну з піднятих секцій клавіш, клавіатура виявляє силу натискання на цю "клавішу" і обробляє її звичним чином у додатках.

Використання піднятих клавіш дозволило б запропонованій клавіатурі забезпечити певну форму тактильного зворотного зв’язку користувачам, дозволяючи їм точно знати, де розташовані їхні пальці відносно центру кожної клавіші. Хоча це концептуально схоже на віртуальну клавіатуру на екрані, наприклад, на смартфоні або планшеті, набагато важче друкувати на дотик на віртуальній клавіатурі через неможливість торкатися клавіш.

Для забезпечення рівня пружності, подібного до відхилення звичайної клавіші, Apple пропонує використання піднятої бічної стінки навколо області піднятих клавіш, яка може бути налаштована на деформацію при введенні. У деяких елементах клавіші можуть прогинатися, з нижнім шаром, що містить елементи для повернення клавіші на місце та для виявлення кожного натискання.

Оскільки панель є скляною, це надає ще одну перевагу, що Apple може включити дисплей під нею. Це може дозволити відображати символи клавіш на додатковому дисплеї в нижній частині ноутбука, що значно спростить зміну розкладки клавіатури на іншу мову або на версію, специфічну для певного додатку.

Крім того, бічні секції можуть використовуватися як форма трекпаду поряд з елементом клавіатури. Це одна з областей, яку ілюстрації патенту повністю ігнорують, і замість цього показують лише клавіші по всій основі MacBook Pro.

Однак, текст патенту коротко згадує трекпади. "[Практично] вся верхня частина корпусу, від краю до краю, може визначати чутливу до дотику поверхню," йдеться у тексті.

"Таким чином, сенсорні або трекпадні введення, такі як кліки, натискання, жести (наприклад, прокрутка, зсування), і багатосенсорні введення, можуть бути виявлені на будь-якій частині верхньої частини корпусу," продовжує текст, "включаючи індивідуальні зони клавіш в межах області клавіатури, а також на частинах верхнього корпусу, що знаходяться поза областю клавіатури."

Хоча ця ідея безумовно може усунути потенційні збої в роботі клавіш механізму через бруд, вона також має побічний ефект, потенційно роблячи клавіатуру ще тоншою, що дозволяє включити більший акумулятор або створити більш тонкий профіль ноутбука.

Оскільки Apple подає багато патентних заявок щотижня, публікація ідеї не гарантує, що цей концепт з'явиться у майбутньому продукті Apple, але натякає на області, які цікавлять компанію.

Це далеко не перший патент Apple, пов'язаний з клавіатурами. Ще в березні 2018 року, приблизно в той самий час, коли було подано цю патентну заявку, було також подано заявку на "клавіатуру без клавіш". Вона використовувала подібний другий сенсорний дисплей у нижній частині клавіатури, але більше зосереджувалася на використанні плоских сенсорних панелей, ніж на версіях з піднятими елементами у формі клавіатури.

У лютому того ж року Apple отримала патент на "обладнання з подвійним дисплеєм з покращеною видимістю та приглушеними відбитками", знову ж таки натякаючи на використання сенсорного OLED-дисплея як клавіатури.

У серпні 2018 року було подано три заявки на патент під назвою "Пристрій з інтегрованою системою інтерфейсу", в яких значною мірою пропонувалося використання пластику або скла для зміни оточуючої області клавіатури MacBook, а також самої клавіатури з сенсорною чутливістю.

Патент приписується трьом винахідникам, включаючи плідного Пола X. Вана. Його попередня пов'язана робота включає патентну заявку щодо використання скляної клавіатури для зміцнення.

Джерело: appleinsider.com

Роман Мельник

Роман має пристрасть до технологій та інновацій. Він завжди в курсі останніх новин у сфері IT та постійно вивчає нові технології. Роман любить ділитися своїми знаннями та досвідом з іншими через статті та огляди. У вільний час він займається програмуванням та тестуванням нових гаджетів.

Роман Мельник
Редактор

Поки немає коментарів…

avatar