Функції та дизайни iPhone 16, які не було реалізовано
- Проект Atlas — відкинута ідея Apple для ємнісної кнопки Action
- Функціональність кнопки Керування Камерою і як кнопка Дії могла б віддзеркалювати її
- Проект Bongo мав ввести єдину, тактильну кнопку гучності в асортимент iPhone 16
- Ранні прототипи iPhone 16 та iPhone 16 Plus мали дизайн камер, натхненний старішими моделями iPhone
Лінійка iPhone 16 від Apple пройшла декілька різних стадій прототипування, як це зазвичай буває з новими апаратними проектами. Під час цих різних етапів розробки компанія іноді вносить значні зміни в дизайн, змінюючи зовнішній вигляд пристроїв у процесі.
В інших ситуаціях, однак, Apple може видалити нові апаратні функції. Це може статися з різних причин, залежно від конкретної ситуації. Компанія повинна переконатися, що нові апаратні компоненти відповідають її суворим стандартам контролю якості, тому часто тестуються різні дизайни та матеріали.
Під час розробки iPhone 16 та iPhone 16 Pro, Apple змінила певні аспекти дизайну, а також ключові апаратні компоненти. Багато змін стосуються кнопок пристроїв, оскільки ранні прототипи використовувалися для тестування альтернативних дизайнів кнопок і унікальних апаратних рішень, які не зустрічаються у фінальних моделях масового виробництва.
Загалом, нові iPhone є поступовими оновленнями, які базуються на функціях і змінах, введених у попередньому поколінні. iPhone 16 не є винятком у цьому відношенні, оскільки деякі зміни Apple, пов'язані з кнопками, були спрямовані на вдосконалення кнопки Action, введеної у 2023 році.
З iPhone 15 Pro Apple замінила однопрофільний перемикач вимкнення звуку на механічну кнопку з можливістю налаштування користувачем, відому як кнопка Action. Користувачі можуть призначати кнопці одну з багатьох попередньо визначених дій від Apple або використовувати її разом із командами Shortcuts. Кнопка Action може використовуватися, наприклад, для вмикання ліхтарика iPhone, відкриття додатку Камера, початку запису голосової нотатки та багато іншого.
Не дивно, що кнопка Action з'явилася у всіх моделях iPhone 16, включаючи базові. Вона не завжди мала свій теперішній вигляд, оскільки Apple мала намір вдосконалити кнопку дії шляхом додавання нових функцій.
Проект Atlas — відкинута ідея Apple для ємнісної кнопки Action
Під час розробки серії iPhone 15 Apple експериментувала з різними дизайнерськими рішеннями для кнопок для лінійки iPhone 16. Компанія протестувала два різні дизайни для кнопки Action, і лише один із них був використаний у фінальному продукті.
Згідно з даними людей, обізнаних із ситуацією, які спілкувалися з AppleInsider, деякі ранні прототипи та внутрішні дизайни iPhone 16 та iPhone 16 Pro містили помітно іншу кнопку Action.
На відміну від версії, знайденої на масових виробничих одиницях, ранні прототипи пристроїв мали значно більшу кнопку Дії. За розміром вона була близька до розмірів клавіш гучності, що означає, що це могло б створити новий зовнішній вигляд.
Розроблена під кодовою назвою Project Atlas, кнопка мала б віддзеркалювати функціональність нової кнопки Керування Камерою, яка була відома всередині Apple під назвою Project Nova. Це означає, що більша кнопка Дії отримала б сапфірову кристалічну поверхню, а також ємнісний сенсор і високоточний сенсор сили натиску.
На практиці це означає, що велика кнопка Дії мала б здатність виявляти різні рівні тиску і розрізняти ті ж самі жести, що використовуються для кнопки Керування Камерою. На масово вироблених одиницях iPhone 16 і iPhone 16 Pro, кнопка Керування Камерою пропонує додаткову функціональність у додатку Камера через різні жести та виявлення тиску.
Функціональність кнопки Керування Камерою і як кнопка Дії могла б віддзеркалювати її
Легке натискання на кнопку Керування Камерою відкриває мінімальний інтерфейс додатку камери. Користувачі можуть переміщуватися по поверхні кнопки для збільшення або зменшення масштабу або використовувати інше легке натискання, щоб зробити фотографію. Відео можна записувати, натискаючи та утримуючи кнопку Керування Камерою, коли додаток Камера відкритий.
Нова функція iOS 18 під назвою Visual Intelligence дозволить використовувати кнопку керування камерою для додаткових сценаріїв через інтеграцію з Apple Intelligence. Хоча сама функція буде доступна лише пізніше в 2024 році, Apple вже розкрила, як вона працюватиме.
Користувачі зможуть отримувати інформацію про місце чи об'єкт інтересу, просто натиснувши та утримуючи кнопку керування камерою і націливши свій iPhone на об'єкт. Наприклад, Visual Intelligence дозволить додати подію в календар, просто скануючи флаєр. Наведення iPhone на ресторан покаже рейтинги для цього місця або іншу корисну інформацію.
Така ж кнопка керування камерою також дозволить користувачам натискати для пошуку в Google або ChatGPT, і вона буде використовуватися в сторонніх додатках, таких як Snapchat, пізніше в 2024 році.
Проект Apple Atlas міг би забезпечити аналогічну функціональність, тільки на протилежному боці iPhone, над кнопками гучності. Ймовірно, велика кнопка дії також зберегла б свій статус, який можна налаштовувати користувачем. Теоретично, це означає, що Apple могла б запропонувати додаткові параметри налаштування, специфічні для кнопки дії.
Відносно кнопки управління камерою, велика кнопка дії також мала подібний вигляд, була врівень з рамкою. Це означає, що вона не виступала, як кнопка живлення або кнопки гучності. Ємнісна кнопка дії зберігалася до етапу розробки Proto1, а згодом була вилучена в моделях Proto2.
Проект Atlas бере свій початок від проекту Bongo, оскільки обидва мали з'явитися в асортименті iPhone 16 в певний момент часу.
Проект Bongo мав ввести єдину, тактильну кнопку гучності в асортимент iPhone 16
Проект Apple Bongo, спочатку задуманий як апаратне оновлення для iPhone 15 Pro, мав на меті ввести тактильні кнопки гучності та живлення в iPhone. До раптового скасування проекту в квітні 2023 року, Apple планувала використовувати його для всього асортименту iPhone 16.
З точки зору дизайну, проект Bongo був задуманий для впровадження єдиної кнопки гучності, з виїмкою посередині, щоб допомогти користувачам розрізняти положення збільшення та зменшення гучності. AppleInsider опублікував ексклюзивні зображення цього дизайну на EVT прототипі iPhone 15 Pro Max як частину нашого спеціального звіту про Проект Bongo.
У тій самій статті ми виклали основні апаратні компоненти тактильних кнопок гучності та живлення. Коротко кажучи, кнопки виявляли зміни тиску за допомогою тензометричних датчиків і створювали тактильний зворотний зв'язок через так званий "Bongo Haptic Engine" — електромагнітно керований мотор з магнітним опором, що складається з феромагнітного сердечника та мідної котушки, які коливаються відносно пластини притягання.
Для iPhone 16 Apple спочатку хотіла включити як єдину кнопку гучності у стилі Bongo, так і ємнісну кнопку Action та Камеру контролю. Зрештою, Камера контролю – єдина, що потрапила у фінальний продукт.
Apple вже відмовилася від Проекту Bongo на iPhone 16 Pro на етапі розробки Proto1. На етапі Proto2 було усунено Проект Atlas, зробивши Камеру контролю єдиною новою функцією для iPhone 16.
Інші зміни в лінійці iPhone 16 носили стилістичний характер, а не стосувалися апаратного забезпечення. Вони торкнулися тільки базової моделі iPhone 16 та iPhone 16 Plus, через унікальне розташування камер на цих двох пристроях.
Ранні прототипи iPhone 16 та iPhone 16 Plus мали дизайн камер, натхненний старішими моделями iPhone
У базовому iPhone 16 Apple повернулася до використання вертикального розташування задніх камер для своїх стандартних пристроїв. На відміну від iPhone 15, який мав діагонально вирівняні задні камери, iPhone 16 має дві лінзи, розташовані одна над іншою, зі спалахом збоку.
Apple обрала цю зміну для того, щоб зробити можливим захоплення просторового відео на базовій моделі iPhone 16. Нове вертикальне розташування камер дозволяє цим пристроям записувати захоплюючі 3D-відео та фото, які можна переглядати на гарнітурі Apple Vision Pro.
Хоча положення лінз і спалаху iPhone 16 не змінювалося під час розробки, ранні прототипи пристрою мали знайомий вигляд заднього виступу камери.
Як було виявлено у звіті за грудень 2023 року, прототипи базової моделі iPhone 16 на стадії передсерійного виробництва використовували два різні дизайни камер. Один із них, який використовувався більш широко на прототипах, виглядав майже ідентично до випуклості камери iPhone 12.
Хоча він, безумовно, вміщав покращені камери iPhone 16, цей дизайн складався з двох окремих лінз на піднятій, квадратній поверхні випуклості камери — фактично збільшена версія дизайну iPhone 12.
Інший дизайн iPhone 16, який розглядала Apple, виглядав як комбінація випуклості камери iPhone 12 та корпусу лінз iPhone X. Цей дизайн мав підняту, квадратну випуклість камери з овальним корпусом лінз, призначеним для обох камер.
Ці дизайни випуклостей камер так і не були реалізовані, і вони з'явилися лише на прототипах. Apple врешті-решт зупинилася на третьому дизайні, який зберігає стилістичні риси обох, і саме він опинився у фінальній версії базової моделі iPhone 16 та iPhone 16 Plus.
Ємнісна кнопка Action, елементи керування камерою, а також уніфіковані, тактильні кнопки гучності також були протестовані на прототипах стандартного iPhone 16. Окрім елементів керування камерою, проекти так і не дійшли до масового виробництва.
Тим не менш, багато унікальних оновлень все ж таки потрапили у фінальні версії iPhone 16 та iPhone 16 Pro. Потужний асортимент чипів A18 з покращеною продуктивністю та підтримкою Apple Intelligence роблять iPhone 16 вартий уваги.
Для тих, хто хоче пристрої з новим виглядом, яскраві варіанти кольорів у поєднанні з вертикальним макетом задньої камери роблять базові моделі візуально відмінними та помітно відрізняються від їхніх попередників.
Джерело: appleinsider.com
Поки немає коментарів…